Vacature

Medewerker Order-Entry

Vooruitdenken

Vooruitdenken zit in je bloed, net als oplossingen zien. En die beren op de weg… Dat is aan jou niet besteedt. Klaar voor een nieuwe uitdaging? Ga aan de slag als medewerker Order Entry!

Jouw nieuwe afdeling werkt nauw samen met de afdeling planning. Je bent voor hen het aanspreekpunt over alle zaken rondom de transportorders van klanten. Met je collega’s bouw je een betrouwbare service op voor het vervoer van AGF-producten naar Duitsland.

Je taken in vogelvlucht:

  • Het registreren van telefonische en schriftelijke transportopdrachten.
  • Het controleren en verwerken van deze orders en ritgegevens.
  • Invoeren transportopdrachten in Transport Management Systeem.
  • Invullen van de CMR’s.
  • Alle voorkomende administratieve werkzaamheden rondom een transportplanning.
  • Een groot deel van het werk kent een dagelijkse herhaling.

Wij bieden jou:

  • Uitzicht op een vast contract, toppers laten we namelijk niet gaan.
  • Een dynamische en fijne werksfeer binnen een no-nonsense cultuur.
  • Een tijdelijk dienstverband met uitzicht op een vast dienstverband bij goed functioneren.
  • Arbeidsvoorwaarden conform de cao Beroepsgoederenvervoer.
  • Ruimte en budget voor opleidingen en trainingen.
  • Een werkplek in een no-nonsense cultuur met fijne collega’s vol (slechte) grappen.

Wat we van jou vragen:

  • Je hebt een afgeronde MBO-opleiding maar motivatie is net zo belangrijk.
  • Ervaring en affiniteit in de transportwereld is een pré.
  • Je beheerst de Nederlandse, Duitse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Ook heb je kennis van een TMS Systeem en MS Office.
  • Werkzaamheden worden in overleg uitgevoerd en met enige regelmaat rekenen we ook op zaterdag op jou.

Om te solliciteren stuur je een e-mail met korte motivatie en jouw CV naar gtimp@kempen-transport. Heb je vragen over de functie?
Neem dan contact op met Gillian Timp, HR afdeling, via gtimp@kempen-transport.nl en/of 077-2066078

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.

Meer informatie

HR professional

Gillian Timp

gtimp@kempen-transport.nl
077-2066078

Neem voor meer informatie over deze functie contact op met onze HR-afdeling.

Iets voor jou?

Klaar om een nieuwe route in te slaan? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op.
Heb je vragen? Stuur een mail naar werkenbij@kempentransport.nl of bel ons even!

01.

Geen dag is hetzelfde

In jouw nieuwe functie ben je het gezicht en aanspreekpunt van de chauffeurs.

02.

We laten je niet gaan

We bieden je niet alleen een fijne werkomgeving, maar ook een plek waar jij als persoon écht wordt gewaardeerd.

 

 

03.

Salaris

Je werkt 4 dagen (24-32 uur) per week van 16:00 uur tot 21:00 uur. Daarnaast werk je 3 zaterdagen van 12:00 tot 18:00 uur (Natuurlijk tegen 150%)

Waar kom je te werken

Bij Kempen Transport word je onderdeel van een hecht familiebedrijf waar hard werken en plezier hand in hand gaan. We zijn al bijna 100 jaar een betrouwbare naam in transport, met een team dat altijd voor elkaar klaarstaat. Hier krijg je de ruimte om te groeien en écht het verschil te maken.